Giant friends..

29.9.15










estes animais são mesmo fascinantes. já não monto há uns anos. desde que deixei Lisboa e a zona sul do Tejo. mas tenho saudades. muitas saudades. depois de um dia de trabalho ia ter com estes gigantes simpáticos e descomprimia do dia. esquece-se tudo. era apenas aquela ligação homem-animal. eu a tentar entende-lo, ele a tentar entender-me a mim. o incrível foi descobrir como os cavalos tem tanta sensibilidade e tanta personalidade. este foi um dia em que levei os rapazes a conhece-los de perto. foi-nos dado livre passe para conhecermos as instalações e os cavalos. só nos avisaram que o pónei era o mais arisco (porquê que são sempre os mais pequenos?). e eu vi logo com quem me ia dar melhor. é com aquele simpatico, enorme, de castanho chocolate e franjas. lindo!!

my instagram (@mimoseafetos)

****

these animals are really fascinating. i don't ride for some years now. since i left Lisbon and the south of the Tejo. but I miss it . miss it very much. after a day's work i would go to these friendly giants and decompress from the day. we forget everything. it was just that human-animal bond. i would try to understand him, and he would try to understand me. the incredible was to find out how horses have so much personality and sensitivity. this was a day that i took the boys to know them closely. it was given us a free passe to know the installations and the horses. they only warned us that the pony was the most elusive (why is it that it's always the smallest?). and then i saw with whom i would get along  better. it would be with this gentle, huge, chocolate brown and fringed guy. beautiful!!

my instagram (@mimoseafetos)

Sem comentários:

Enviar um comentário