Already??

14.3.16




Quando o trouxe para casa, era para ser (ainda é) um companheiro de brincadeira e crescer junto com os rapazes e criar memórias como aquelas que tenho com os animais com quem cresci. Mas nunca pensei que ele se afeiçoasse tanto a mim. Segue-me para todo o lado. Todo. o. lado. Ontem até no banho, estava do lado de fora da banheira á minha espera. E agora aqui enrolado nas minhas pernas, tão quentinho.. como trabalhar depois de uma noite de poucas horas de sono?

Now playing: Ben Howard - Promise.

My instagram (@mimoseafetos)

Sofia Almeida

****

When I brought him home, it was supposed to be (and still is) a playmate and a companion to grow with the boys and to create memories like those I have with the animals I grew up with. But I never thought he would end up so attached to me. He follows me everywhere. Every. Where. Yesterday even while i was taking a shower he was outside of the tub waiting for me. And now, here, wrapped around my legs, so warm .. How can I work after a sleepless night?

Now playing: Ben Howard - Promise.

My instagram (@mimoseafetos)

Sofia Almeida





Sem comentários:

Enviar um comentário