Testing our faith. But faith always win.

14.11.15

mas eu tenho. medo das mentalidades. medo do uso do mal para prevalecer. medo pela falta de valores (ou pelo menos dos contra a vida, a humanidade e o bem). não acho que estejamos num mundo diferente. a historia está carregada de guerras, violência e horrores. o mal sempre existiu. mais ou menos camuflado mas está lá. não tenho medo de viver a vida, apanhar um avião, viajar, ir ao cinema ou um restaurante. mas tenho medo do mal. sempre tive. a partir do momento que se é mãe, fica-se com mais medo e raiva desse mal. porque como mães o que queremos é criar os nossos filhos no mundo onde só exista o bem, o respeito e a liberdade. sonhar não custa e trabalhar para isso é essencial.

my instragram (@mimoseafetos)

but i do. i have afraid of the mentalities. afraid of the use of evil to try to prevail. afraid for the lack of values (or at least the ones against life, humanity and good). i don't think we are in a different world. history is full of wars, violence e horror. evil always existed. less or more camouflaged but was always there. i am not afraid of living, get a airplane, travel, going to the movies or a restaurant. but i am afraid of evil. always had. soon as you are a mother you get even more afraid and angry at that evil. because as a mother you want to raise your children in a world where only good, respect and liberty exists. dreaming doesn't cost and work for it is essencial. 


Sem comentários:

Enviar um comentário